Steps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 x Fachi ..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 45

Dogs sheet
Leeftijd: 2,9 years
Geslacht: Reu
Partner: I know that we’re both playing not so fair ~

x Fachi ..  Empty
BerichtOnderwerp: x Fachi ..    x Fachi ..  Icon_minitimewo 31 dec 2014, 18:58

Heyhoi.
Ik dacht dat het misschien welk leuk was om me voor te stellen. Naja, ik sta dus over het algemeen bekend onder de naam Fachi. Ik ben op het moment alleen actief op Steps en op Pokémon journey.
-
Naja, ik ben dus Fachi, ik ben een meisje, ben veertien jaar. Ik woon gedeeltelijk in Nederland en gedeeltelijk in Duitsland. Natuurlijk niet dat mijn armen in Duitsland wonen en de rest in Nederland, maar een paar maanden per jaar woon ik in Duitsland. Als je in de winter of de zomer eens op vakantie bent in Duitsland, bij de bergjes, zeg waar je bent en ik kom je opzoeken gheghe.
-
Mijn grootste hobby is gamen. En ik ben erg kieskeurig qua console, want ik wil alleen play station hebben. Op m'n ps4 speel ik meestal GTA, FIFA, Call of Duty en af en toe Assassins creed. Dan heb ik nog spellen zonder een echte serie, zoals The last of Us, Drive club, Dying light en wat horrorspellen. Als ik terug in Nederland ben en ik m'n eigen ps4 klaar heb staan, zal ik mijn naam ook wel even hier droppen, voor mensen die me eventueel toe willen voegen.
-
Qua huisdieren heb ik vissen en vogels. Ik had een hele lange tijd honden, maar om redenen kan het atm niet. Daarom moet ik nog twee jaar wachten - we worden over twee jaar uit ons huis gegooid, omdat die plat moet. Ik heb qua honden Staffords en Bull terriers gehad. Onze volgende hond wordt of een Dogo Argentino, een Cane corso of een stafford.

Vraag maar raak, als je iets wilt weten. Of ik antwoord geef beloof ik niet, maar bijten doe ik niet :')

xx Fachi.

Oh en btw. Voor het geval Viper of Reagan zegt dat ik een alcoholist ben, dat is dus niet zo!! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Reagan

Reagan


Aantal berichten : 15

Dogs sheet
Leeftijd: 1,2 years
Geslacht: Teef
Partner: So.. like, someone?

x Fachi ..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x Fachi ..    x Fachi ..  Icon_minitimedo 01 jan 2015, 18:43

Ah nee Fach, je bent geen alcoholist. Alleen maar heel af en toe ;p

Anyways, welkom op Steps, maar dat wist je vast al :'D

En dan wat standaard vragen... Alhoewel. Gewoon random.

1. Wat voor kleur sokken heb je aan?
2. De kip of het ei?
3. Wat is je lievelingskleur?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
x Fachi ..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Steps :: General :: Introduction :: Real Life-
Ga naar: