Steps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aye, Captain. :3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Thatcher

Thatcher


Aantal berichten : 6

Dogs sheet
Leeftijd: 1 year
Geslacht: Teef
Partner: No, thankyou.

Aye, Captain. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Aye, Captain. :3   Aye, Captain. :3 Icon_minitimezo 04 jan 2015, 13:02



Aye people :3

Stiekem ben ik heel slecht in mezelf voorstellen en al helemaal op een forum waar ik echt niemand ken :E

Duus ik ben Noa. Op andere forums zoals HongerspelenRPG en New Hope noemen ze me altijd Noarrr :3 Iemand op een forum is me ooit Pirate Noarrr gaan noemen en nu doet iedereen het dus kies maar wat je zegt :')
Ik ben 14 jaartjes. Maar eind deze maand word ik eindelijk 15, woohoo! (:
Euhmm, wat je denk ik vooral van mij gaat merken is dat ik een enorme fangirl ben.
Boeken en films zoals The Hobbit, LotR, Harry Potter, Les Miserabes, Percy Jackson, Maze Runner, enzovoort zijn mijn leven basically.

Uhm, op school volg ik Bio-Esthetiek. Oftewel gewoon schoonheidsverzorging. Ik ben eigenlijk totaal het omgekeerde van de meeste die dat volgen :') Maar het was gewoon een richting die me het meeste aansprak. Het is mijn doel om gewoon een oke job te hebben en dan beginnen te schrijven en hopen op een topper. :')
Ojaa, elk jaar zet ik een soort van doel over hoeveel boeken ik wil lezen dat jaar. Dit jaar staat de teller op 50 en ben ik bezig met The Maze Runner serie :E

Voor de rest weet ik niet echt veel te vertellen :3 Dus als je nog iets wil weten, vraag maar :3


Laatst aangepast door Thatcher op ma 05 jan 2015, 18:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 45

Dogs sheet
Leeftijd: 2,9 years
Geslacht: Reu
Partner: I know that we’re both playing not so fair ~

Aye, Captain. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aye, Captain. :3   Aye, Captain. :3 Icon_minitimezo 04 jan 2015, 13:31

Hey! Leuk dat je hier zit. Ik ken je geloof ik niet. Kzit dan ook niet op die rpg's haha.

Je kijkt leuke films in elk geval haha. Game je en zoja, welke console heb je? c:
En verder heb je nog huisdieren?

x Fachi
Terug naar boven Ga naar beneden
Thatcher

Thatcher


Aantal berichten : 6

Dogs sheet
Leeftijd: 1 year
Geslacht: Teef
Partner: No, thankyou.

Aye, Captain. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aye, Captain. :3   Aye, Captain. :3 Icon_minitimezo 04 jan 2015, 13:39



Hehe :3
Ja ik heb de ps3 -nopnop geen ps4 voor mij :3 -, een xbox maar ik heb echt geen idee meer welke dat is :'), en op mijn laptop zit ik ook vaak op steam enzovoort. Op de ps3 speel ik vooral Assassin's Creed, GTA, Oblivion, ... Ik moet nog altijd Child Of Light gaan kopen want dat is dus een van de beste spellen ooit :')

Op de xbox zijn het meestal gewone horrorspellen enzo.

Op de laptop speel ik League Of Legends, alhoewel dat al lang geleden is en minecraft is net zo lang geleden :') Nu eigenlijk alleen maar Garry's Mod en Age Of Mythology met mn zussen :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aye, Captain. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aye, Captain. :3   Aye, Captain. :3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aye, Captain. :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Steps :: General :: Introduction :: Real Life-
Ga naar: